ترند عینک آفتابی 2023 برای هر خانم و آقای باکلاس و به‌روزی اهمیت دارد. آماده‌شدن برای سال جدید، مستلزم آمادگی برای روندهای مورد انتظار است. در حالی که دو ماهی از سال 2023 گذشته، خوب است با ترند عینک آفتابی زنانه و مردانه آشنا شوید.

و از برترین روندهای آیندۀ عینک در سال 2023 آگاه باشید. ما در این‌جا شما را با انواع ترند عینک آفتابی مردانه و زنانه روبه‌رو می‌کنیم، تا انتخابی مناسب را برای استایل خود در نظر داشته باشید.

7 تا از بزرگ ترین ترند عینک آفتابی 2023

می‌دانیم که عینک آفتابی، یکی از لوازم جانبی ضروری است. آنها، نه‌تنها شیک هستند، بلکه به محافظت از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید کمک می‌کنند.

بزرگ، رنگارنگ و عجیب، چند کلمه‌ای هستند که برای توصیف عینک‌های آفتابی مد روز در سال 2023 استفاده می‌کنیم. چه ترند عینک آفتابی زنانه باشد، چه ترند عینک آفتابی مردانه، دوست‌داران عینک‌های آفتابی، مایلند از روندهای آن در سال 2023 باخبر باشند. در زیر، هفت مدل از ترند عینک آفتابی 2023 را معرفی می‌کنیم.

1. عینک آفتابی شیلد

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​نمی‌توانیم از مد اوایل دهۀ 2000 فرار کنیم. با این حال، ما خوشحالیم که یکی از لوازم جانبی خاص، بازگشت کرده‌است: عینک آفتابی محافظ. به‌روزرسانی‌های 2023 نسبت‌به نسخه‌های قبلی خود، دارای اندازه‌های بزرگ‌تر و خطوط تمیزتر هستند.

واقعاً چه کسی بهتر از جنیفر لوپز Y2K را وارد عصر کنونی می‌کند؟ سایه‌های شیلد، به‌طور یک‌پارچه در کمد لباس ماکسیمالیستی پر جنب‌وجوش J.Lo قرار می‌گیرند.

نکات استفاده از سبکِ ترند عینک آفتابی 2023 (مدل محافظ):

عینک آفتابی شیلد، یک اکسسوری کامل است. آنها برای همه، عالی به‌نظر می‌رسند! شیلد پوشیدن، موجب بالارفتنِ اعتمادبه‌نفس است. آنها را با یک ژاکت، شلوار یا ژاکت بزرگ امتحان کنید تا ظاهری کامل داشته باشید.

2. عینک آفتابی اسپرت

عینک آفتابی اسپرت، برای ماندن در اینجا آمده است. این ترند عینک آفتابی 2023، در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در حال حاضر یکی از لوازم اصلی کمد لباس است. جدیدترین نسخه‌های مسابقه‌ای 2023 دارای سبک کلاسیک پیچ‌دار با نمایه‌های ساده و مد روز است.

عینک آفتابی ورزشی سنتی را که فقط موقعِ دوچرخه‌سواری یا دویدن می‌زنید فراموش کنید. مدل بلا حدید، سایه‌های الهام‌گرفته از ورزش‌ با کتانی گلدار: لباسی عالی با یک ترند عینک آفتابی زنانه برای دویدن به مغازه‌ها یا باشگاه است.

نکات شیک برای عینک آفتابی ورزشی:

در حالی که عینک‌های آفتابی اسپرت با هر لباس ورزشی به‌خوبی هماهنگ می‌شوند، ما فکر می‌کنیم که به‌ویژه با قطعات ساختاریافته برای تضاد لبه‌های گردشان خوب به‌نظر می‌رسند. یک لباس تک‌رنگ را امتحان کنید تا با این ترند عینک آفتابی 2023 مد روز، ظاهری رنگارنگ داشته باشید.

3. لنزهای رنگی رترو

امسال، همۀ ما در حال‌وهوای دهۀ 70 هستیم. این پالتِ رنگیِ یک‌پارچه‌سازی با سیستم‌عامل، شامل زردِ گرم، قهوه‌ای خاکی و آبی کودک است. ته‌رنگِ‌های گرادیان هم در طیف وسیعی از سیلوئت‌های مد هستند.

لنزهای رنگی، ظاهری کاملاً متفاوت از لنزهای تیره ارائه می‌دهند. آنها نه‌تنها چشم‌های شما را برجسته می‌کنند، بلکه توجه را به کلّ صورت جلب می‌کنند. این یک روند شیاردار عینک آفتابی است که در شخصیت مد بریتانیایی الکسا چانگ مشاهده شده‌است.

نکات سبک لنزهای رنگی رترو:

برای داشتن ظاهری کامل، شلوارهای متناسب را با لنزهای رنگی خود هماهنگ کنید. فقط به یاد داشته باشید: در حالی که ممکن است وسوسه شوید که یک جفت لباس آفتابی قدیمی درست کنید، مراقب باشید! لنزهای قدیمی ممکن است به فیلترهای UV با کیفیت مجهز نباشند. پس برای استفاده از این ترند عینک آفتابی 2023، بدانید که چه سطوح محافظت در برابر اشعۀ ماوراءبنفش را در لنزهای خود باید جست‌وجو کنید.

4. عینک آفتابی مشکی کلاسیک

از ساحل گرفته تا باشگاه، تمام عینک‌های آفتابی مشکی، اکسسوری ایده‌آل برای هر فعالیتی هستند. ‌سایه‌های کلاسیکِ سیاهِ همه‌کاره، همیشه سرد هستند و هرگز خسته‌کننده نیستند. ما همه‌چیز را از قاب‌های فلزیِ باریک گرفته تا لنزهای تیرۀ بزرگ دیده‌ایم.

دانیل کالویا، هنرپیشۀ مشهور بریتانیایی، که به‌خاطر فیلم‌هایی از جمله پلنگ سیاه، شهرت دارد، از جمله کسانی است که این ترند عینک آفتابی مردانه را با لباس‌های براق سیاه‌پوست به اصول اولیه بازمی‌گردانند.

نکات سبک عینک آفتابی مشکی:

تمام عینک‌های آفتابی مشکی با هر لباسی به‌خوبی ست می‌شوند. سایه‌های مشکی بزرگ را می‌توان با یک‌جفت گرم‌کن و کفش ورزشی پوشاند. از طرف دیگر، این مدل از ترند عینک آفتابی زنانه را می‌توانید با هر لباس رسمی بپوشید تا ظرافت بیش‌تری به آن اضافه کنید.

5. قاب چشم گربه یا هارلکین

کدام عینک آفتابی، جاودانه‌ترین است؟ به چشم‌گربه‌ایِ کلاسیک نگاه نکنید. فریم‌های چشم‌گربه‌ای که در اصل به‌عنوان قاب هارلکین شناخته می‌شدند، از لبه‌های عجیب‌وغریب ماسک‌های سنتی هارلکین الهام گرفته شده‌بودند. در سال 2023 خطوط صاف و براق را هدف بگیرید.

برای دیدن ترند عینک آفتابی 2023 و مد روز، به Ashely Park و Lily Collins نگاه نکنید. با انتشار آخرین فصل نتفلیکس، عینک‌های آفتابی «امیلی در پاریس» در حال ترند شدن هستند. بازیگران این نمایش از ترکیب سبک شیک پاریسی با ترندهای جسورانۀ آمریکایی ابایی ندارند.

نکات سبکِ عینک آفتابی چشم گربه ای با الهام از کلاسیک:

عینک آفتابی چشم گربه‌ای، با بسیاری از اشکال صورت کار می‌کند. فریم‌های زاویه‌دار چشم‌گربه‌ای که یک ترند عینک آفتابی زنانه و نیز، ترند عینک آفتابی مردانه هم هست، ویژگی‌های تیزتر صورت را برجسته می‌کنند و استخوان‌های گونه را برجسته می‌کنند، در حالی که فریم‌های گردتر برای کسانی که ویژگی‌های نرم‌تری دارند مناسب است.

6. شکل خلبان ارتقا یافته است

یکی از گرایش‌های عینک آفتابی که به‌نظر نمی‌رسد کنار گذاشته شود، عینک آفتابی هوانوردی است. اگر در مورد اینکه کدام عینک آفتابی، مد روز است شک دارید، می‌توانید به این ترند عینک آفتابی 2023 یعنی مدل کلاسیک اعتماد کنید. قاب‌های سیمی سنتی دهۀ 80 با لنزهای قطره‌ای، به‌علاوۀ تغییرات جدیدتر و منحصربه‌فردتر برای سال 2023 پیدا خواهید کرد.

بروسیا دورتموند و جود بلینگهام، فوق ستاره جوان انگلیس، ورزش و مد را در زندگی روزمرۀ خود ترکیب می‌کند. همان‌طور که در بلینگهام دیده می‌شود، شکل کلاسیک هوانورد برای تبدیل‌شدن به ترند عینک آفتابی 2023، با مواد درشت‌تر و شکل مربع ارتقا یافته‌است.

نکاتِ سبک عینک آفتابی هوانوردی:

کدام مدل از ترند عینک آفتابی مردانه هوانورد را باید انتخاب کنید؟ یک جفت استات بزرگ را در یک پالت رنگی یک‌پارچه‌سازی با سیستم‌عامل امتحان کنید، که یکی دیگر از ترندهای عینک آفتابی امسال است. نکته: عینک آ،تابی هوانوردی RB3025 ری بن که به‌وسیلۀ تام کروز در تاپ گان کلاسیک سال 1986 استفاده شد، پس از انتشار Top Gun: Maverick در سال گذشته، بار دیگر محبوبیت یافت.

7. عینک آفتابی سازگار با محیط زیست

در نهایت، یکی از موارد علاقۀ ما و مادر طبیعت، ترند عینک آفتابی زنانه و مردانۀ سازگار با محیط‌زیست است. بسیاری از شرکت‌ها به ما کمک می‌کنند تا در سال 2023 محصولات سازگار با محیط‌زیست بیش‌تری مصرف کنیم. عینک‌های آفتابی پایدار یا سازگار با محیط‌زیست، راهی بسیار محبوب و مؤثر برای محافظت از چشم‌های شما در سال جاری است.

بسیاری از عینک‌های آفتابی، ساخته‌شده از مواد سازگار با محیط‌زیست و قابل‌بازیافت هستند. تولیدکنندگان این مدل از ترند عینک آفتابی زنانه و مردانه، بیش‌تر و بیش‌تر بر استفاده از فرآیندها و موادی تمرکز می‌کنند که انتشار CO2 را کاهش می‌دهد. این سایه‌های سبز، یکی از ترندهای عینک آفتابی است که همیشه شیک خواهد بود!

نکات سبک برای عینک آفتابی پایدار:

عینک‌های آفتابی سازگار با محیط‌زیست، در چند سال اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند. لازم نیست به یک یا دو انتخاب متوسط بسنده کنید. همان‌طور که گزینه‌های پایدار بیش‌تر و بیش‌تر محبوب می‌شوند، می‌توانید هر سبکی را که به‌دنبال آن هستید پیدا کنید. یک ترند عینک آفتابی 2023 که مد روز است، نباید برای محیط‌زیست بد باشد!

قطعاً شما هم می‌خواهید در مورد جدیدترین استایل‌های زنانه و مردانه بیشتر بدانید و از ترند عینک آفتابی زنانه باخبر باشید. پس به نکاتی که در بالا گفته شد دقّت کنید، تا ببینید چه چیزی محبوب است و نکات هر سبک ترند عینک آفتابی زنانه و مردانه چیست.

بزرگ ترین مدل های ترند عینک آفتابی مردانه

ما وقت را برای توضیح این‌که چرا عینک آفتابی جذاب و خواستنی هستند، تلف نمی‌کنیم. آنها فقط هستند. این، یک قانون جهان است که به اندازۀ گرانش، غیرقابل انکار است. خرید یک عینک آفتابی جدید، که ترند عینک آفتابی 2023 هم باشد، آن‌قدرها هم که باید ساده نیست. با وجود تمام سبک‌های همیشگی‌شان، گرایش‌های عینک آفتابی وجود دارد، و خوب است که همین‌طور ادامه دهید و مطمئن شوید که در سایه نیستید.

مطمئناً، استدلالی برای اجتناب از گرایش‌ها به نفع سبک‌های کلاسیک وجود دارد که دهه‌ها امتحان و آزمایش شده‌اند. و مانند همیشه، عاقلانه است که به رنگِ مناسب با رنگ چهرۀ خود توجه کنید و استایل مناسب با فرم صورت خود را پیدا کنید.

اما این هم درست است که بعضی از بهترین روندهای عینک آفتابی، در واقع آن‌قدرها هم پیش‌گام نیستند. بلکه به‌روزرسانی‌های ظریفِ سبک‌های کلاسیک هستند که به آن‌ها، روحی جدید و معاصر می‌دهد. از فریم‌های حجیم‌تر گرفته تا رنگ‌های لنز پررنگ، این‌ها تعدادی از ترند عینک آفتابی 2023 هستند که در حال حاضر ارزش توجه‌به آن‌ها را دارند.

  • قاب های درشت

اگر تمایل دارید با سایه‌های خود، کلاسیک شوید، ما قضاوت نمی‌کنیم. آنها به دلیلی کلاسیک هستند. امّا یکی از راه‌های افزودن یک چرخش مدرن به این طرح‌های آزمایش‌شده در زمان، تقویت فریم‌ها است.

به‌دنبال نسخه‌های فشرده و درشت از سیلوئت‌های سنتی مانند Wayfarers و عینک‌های سوراخ کلید باشید این نوع ترند عینک آفتابی مردانه، ظاهری جسورتر و چشم‌گیرتر ارائه می‌دهند، اما ظاهری که هنوز به اندازۀ کافی ظریف است تا در کمد لباس روزمرۀ شما ادغام شود. آنها را مانند جفت‌های استاندارد خود بپوشید و در تابستان با همه‌چیز از تی‌شرت و شلوار جین گرفته تا کت‌وشلوار ترکیب کنید.

  • مربع خاموش

عینک‌های گرد برای اکثر فرم‌های صورت جذاب هستند و ظاهری جاودانه را ارائه می‌دهند که نسل‌ها از آن لذت برده‌اند. برای طرح‌های برجسته‌تر و غیرکلیدی‌تر، طرح‌های مربعی کاملاً مناسب هستند. این مدل از ترند عینک آفتابی مردانه، بیانیه بلندتری را نسبت‌به گزینه‌های گرد ارائه می‌دهند و به‌ویژه با ظاهر غیررسمی متشکل از شلوار جین، ژاکت‌های سخت و لباس بافتنی، بسیار خوب کار می‌کنند.

به شرط اینکه خیلی بزرگ نباشند، عینک‌های آفتابی مربعی هم، در صورت ترکیب با لباس‌های هوشمندتر و خیاطی مناسب هستند. به دنبال سایه‌های پل‌های تخت و سبک‌های خلبانی مربعی باشید که حس‌وحال دهۀ 1970 را القا می‌کنند.

  • لنزهای پر جنب‌وجوش

مطمئناً، قهوه‌ای و مشکی، لنزهای مورد علاقۀ شما هستند، امّا برای بیان یک کلاس بالا، راه‌های بهتری نسبت‌به لنزهای رنگی وجود دارد. بخش ترس و نفرت خود را کانالیزه کنید و لنزهای نارنجی را انتخاب کنید یا یک قدم جلوتر رفته و قرمز شوید.

از نظر ظاهری (یعنی صورت شما)، این می‌تواند فوق‌العاده زرق‌وبرق‌دار به‌نظر برسد، اما لنزهای پررنگ به‌طرز شگفت‌انگیزی به‌راحتی قابل‌برداشتن هستند. ترفند این است که به طرح‌های عینک آفتابی کلاسیک، مانند سوراخ کلید یا عینک‌های گرد با استات سیاه یا قهوه‌ای خاموش پایبند باشید. این، تضمین می‌کند که لنزها در مرکز قرار می‌گیرند و کنتراست خوبی را با فریم‌های سنتی دیگر ارائه می‌دهند.

  • قاب‌های شفاف

قاب‌های شفاف، برای مدتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به این زودی‌ها از بین نمی‌روند. این قاب‌های شیک، شفاف هستند؛ به این معنی است که لنزها روی آنها ظاهر می‌شوند.

لنزهای آبی برای قاب‌های شفاف مناسب هستند و کاملاً ظاهر آبی رنگی را تکمیل می‌کنند، در حالی که سبز تیره و قرمز هم می‌توانند جلوه‌های بیش‌تری را داشته باشند.

  • خاموشی

وقتی صحبت از ترند عینک آفتابی مردانه یا ترند عینک آفتابی زنانه می شود، مشکی هر بار برنده می‌شود. و البته، تنها راه برای تکمیل یک ظاهر تک‌رنگ، تکمیل آن با عینک آفتابی تمام‌مشکی است. عینک آفتابی تمام‌مشکی اصلی، یک جفت کامل الهام‌گرفته از راک اند رول، کلاسیک Wayfarers است – سبکی که همه، از پل نیومن گرفته تا کانیه وست از آن لذت برده‌اند.

با این‌حال، سبک‌های دیگر هم کار می‌کنند. ترند عینک آفتابی 2023، از شکل‌های گرد گرفته تا طرح‌های هوانورد و سوراخ کلید، عینک‌های آفتابی مشکی را سخت می‌توان شکست داد.

  • گرد شده

فریم‌های گرد، همیشه جذاب بوده‌اند. این قاب‌ها که مورد علاقه همه، از جان لنون تا شاعران بیتِ دهۀ 1960 است، قاب‌هایی کلاسیک و همه‌کاره هستند که در موقعیت‌های مختلف به‌خوبی کار می‌کنند. هر چند، چند چیز برای فکر کردن وجود دارد.

اول از همه، بهتر است ترند عینک آفتابی مردانه شما، کاملاً دایره‌ای نباشد. در عوض، به‌دنبال شکل‌های گرد ناقص و طرح‌های سوراخ کلید با لبه‌های نرم باشید که به‌اندازۀ ظاهرِ لنون کامل نیستند. هم‌چنین، اگر فرم سر و صورت شما گرد است، این سبکی است که باید از آن دوری کنید، چون آنها فقط بر این موضوع تأکید می‌کنند.

کسانی که ویژگی‌های زاویه‌دار دارند، در اینجا به بهترین وجه از ترند عینک آفتابی 2023 استفاده می‌کنند، چون خطوط صاف عینک‌های آفتابیِ گرد، چیزها را کمی نرم می‌کند و به بهترین‌شکلِ ممکن متضاد است.

14 ترند عینک آفتابی برای سال 2023

در تمام باندهای بهار تابستان 2023 سبک‌های مختلف عینک آفتابی بسیار زیادی وجود داشت که امسال برای همه از عینک‌های آفتابی کوچک تا بزرگ، رنگ‌های تیره تا لنزهای آینه‌ای رنگارنگ وجود دارد.

اگر به دنبال یکی از پرطرفدارترین عینک‌های آفتابی برای سال 2023 هستید، پیش بینی ما، هر دو عینک آفتابی تیره و بزرگ است که در هفته مد دیور، میو میو، بالنسیاگا و پاریس دیده شد. و هم‌چنین عینک‌های آفتابی رنگارنگ هم، که ترند عینک‌ آفتابی 2023 هستند و با لباس شما مطابقت دارند، ظاهری تک‌رنگ ایجاد کنند. در واقع رنگ، نقش مهمی در روند مد سال 2023 دارد.

  1. عینک‌های آفتابی زاویه‌دار، یک روند بزرگ عینک آفتابی برای سال 2023 هستند. به اشکال هندسی مانند مربع، مستطیل و لبه‌های سخت فکر کنید که در نمایش‌های مد Vivienne Westwood، Annakiki، Cupshe، Vetements و Dolce Gabbana بهار تابستان 2023 دیده می‌شود.
  2. عینک آفتابی تیره بزرگ که در فشن‌شوهای شنل، آفرود سفید و ریک اوونز بهار تابستان 2023 دیده می‌شود. عینک‌های آفتابی بزرگ، قطعاً یک محصول خاص هستند که محافظت زیادی در برابر آفتاب دارند.
  3. عینک آفتابی قرمز (هم فریم و هم لنز) هم، ترند عینک آفتابی مردانه و زنانه است. همان‌طور که در هفتۀ مد پاریس ویوین وست وود، وینسانتو، دیور، لویی ویتون، جیامباتیستا والی و کوپرنی 2023 دیده شد.
  4. عینک آفتابی آینه‌ای زنانه که در فشن‌شوهای هفته مد پاریس بهار/تابستان 2023، Giambattista Valli، Saint Laurent، Giambattista Valli، Schiaparelli و Coperni RTW پاریس دیده می‌شود. عینک آفتابی با لنز آینه‌ای رنگارنگ سال‌های گذشته ادامه داشت. این ترند عینک آفتابی 2023، در ایزابل مارانت، ریک اوونز و جیامباتیستا والی در SS22 دیده شد.
  5. عینک آفتابی فریم سفید، همان‌طور که در کت‌واک‌های Dior، Giambattista Valli ، Rebekke Ruétz، Annakiki بهار تابستان 2023 دیده می‌شود.
  6. خلبان های قاب فلزی Rayban کلاسیک در دو تکرار کلاسیک و رنگارنگ. این ترند عینک آفتابی 2023، در Malune به‌وسیلۀ Frida Weyer هفته مد مرسدس بنز برلین بهار تابستان 2023 مشاهده شد.
  7. جزئیات جالب روی قاب، مانند کریستال و مروارید (التون جان را در نظر بگیرید). این ترند هم زیباست.
  8. لنزهای (یا فریم) عینک آفتابی رنگی، به‌خصوص صورتی. در واقع تقریباً هر قاب رنگی برای سال 2023 است.
  9. شکل‌های عینک آفتابی زنانه به سبک ورزشکاری که در باند Zegna در هفتۀ مد میلان بهار تابستان 2023 دیده می‌شود. Oakley، Nike و برند ورزشی معمول خود را برای این ترند عینک آفتابی زنانه و مردانه در نظر بگیرید.
  10. بازوهای لوگو شده، همیشه یک روش کلاسیک و آسان برای بالا بردن هر لباسی برای ایجاد ظاهری کم‌لوکس خواهند بود.
  11. عینک‌های سازگار با محیط‌زیست زیرا خریداران با وجدان بیش‌تری خرید می‌کنند. به‌دنبال سبک‌های ساخته‌شده از مواد بازیافتی و بیو استات باشید.
  12. همان‌طور که در Lanvin، Dolce Gabbana و Balmain RTW Spring 2023 دیده شد، عینک‌های آفتابی کوچک هنوز برای سال 2023 عرضه می‌شوند.
  13. عینک آفتابی تیره گربه‌ایِ پر زرق‌وبرق، به‌عنوان ترند عینک آفتابی مردانه و زنانه، راه دیگری برای افزودن حال‌وهوای سبک قدیمی به هر لباسی است.
  14. عینک آفتابی لاک‌پشتی، همیشه یک کلاسیک خواهد بود و به‌عنوان ترند عینک آفتابی 2023، راه دیگری برای افزودن فضایی سبک به هر لباسی است.

 

در نهایت…

آخرین روندهای ترند عینک آفتابی 2023 برای همه در نظر گرفته شده است! عینک آفتابی مد روز برای همۀ سنین، جنسیت‌ها، سبک‌ها و شخصیت‌ها وجود دارد. چه ظاهر جسورانه‌ای داشته باشید، یا یک قاب کلاسیک با پیچ‌وتاب، چیزی از ترند عینک آفتابی زنانه و مردانه برای شما وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *